Підручники для школи
 
Бобрицький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Ялинка" Роменської міської ради Сумської області
 
КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД





Українське ділове мовлення. Календар свят Календар - Українська, Calendian

Новини


Всі новини

Сторінка музкерівника

                               

Музичний керівник: Жогло Інна Василівна

Педагогічного стажу на даній посаді: 7 років

Життєве кредо: Дивитись вперед з надією, назад - з вдячністю, вгору - з вірою, навкруги - з любов’ю.

Педагогічне кредо: Щоб когось чомусь навчити, потрібно любити те, чому навчаєш, і тих, кого навчаєш.

 

Основні завдання музичного виховання:

  1. Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чутливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.
  2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і засобами виразності.
  3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.
  4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів.
  5. Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів. 
  6.  Розвивати творче ставлення до музики, перш за все, у такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

Моє завдання, як музичного керівника: реалізувати виховні можливості музичної діяльності, прилучити дітей до неї, використовуючи при цьому весь арсенал педагогічних знань, умінь і навичок.

 

 У своїй роботі використовую Body Percussion та  Орф-підхід крізь ідеї Ж. Далькроза. Орф-підхід в музичній освіті використовує саму елементарну форму щоденної діяльності з метою навчання музичної творчості. Орф-підхід — це «шлях навчання, орієнтований на потреби дитини», який розглядає музику як базову систему, подібну мові. І так само, як кожна дитина без формальних вказівок може навчитися мові, так і кожна дитина може навчитися музиці м’яким і ненав’язливим чином.

Це часто називають «елементарне музикування», тому що досліджуваний дітьми матеріал є «первинним, простим, природним і близьким до світу дитячих думок і образів»

Для того, щоб Орф-підхід ефективно працював, педагог повинен створити атмосферу, схожу на світ дитячої гри. Це дозволяє дітям, які беруть участь в заняттях, відчувати себе легко і комфортно і навчитися новому , кращому вивченню музичного інструменту або прийомів гри, а також уникнути відчуття оцінки від своїх знайомих і педагогі.

В Орф-заняттях дитина не відчуває напруги у виконанні, часто йде в тандемі з музикою, оскільки кожна дитина в групі розглядається як рівна, навіть при виконанні соло. Використовуючи Орф-підхід, педагог допомагає дитині отримувати задоволення від індивідуального музикування і в складі групи. Діти усвідомлюють радість від взаємодії і згуртованості групи.

Це, також, привертає участь інших дорослих і батьків у створенні музики. Тим самим, роль батьків в навчанні дитини виявляється на центральному місці.

З точки зору педагога, Орф-шульверк – це, також, процес розбивання будь-якої діяльності до найпростіших форм, піднесення їх крок за кроком, і, в кінцевому підсумку, вони перетворюються в закінчене виконання.

У Орф-підході «всі принципи пізнаються через «дію». Діти через Орф-підхід навчаються музиці, відвідуючи різні музичні заняття і проживаючи різну музичну діяльність. Ці заняття стимулюють не тільки прямолінійні поняття музики, таких як ритм або темп, а зачіпають естетичні якості музики.

«Орф-заняття пробуджують в дитині загальну усвідомленість» і «підвищують усвідомленість дитини по відношенню до простору, часу, форми, лінії, кольору, композиції і духовно-естетичні параметри, які гостро відчуваються музикантами, і так важко пояснювані музикантам-початківцям»

Орф-шульверк не є методом. Тут не існує упорядкованих покрокових дій, яких потрібно дотримуватися. Є базові принципи, ясні моделі і основні процеси, дотримуючись яких, все спираються на інтуїцію творчі педагоги можуть організувати свої музичні ідеї.

«….Як добриво збагачує землю та дозволяє зерну проростати, так і музика пробуджує в дитині сили та здібності, які інакше ніколи б не розквітли…» К.Орф 

 

     Світ, що оточує людину – це світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Моє головне призначення в тому, щоб донести цю красу до кожного малюка, щоб він зміг побачити, зрозуміти і відчути всю красу цього дивного світу. Виховання красою облагороджує душі, стоншує почуття дитини настільки, що вона стає сприйнятливою до слова, живопису, музики. Іноді це відбувається не відразу, але треба чекати, вірити в дитину, і тоді вона обов’язково полюбить прекрасне.  

       Я, як добра чарівниця, відчиняю дверцята в загадковий і таємничий світ музики, зачаровуючи уяву дітей новими яскравими враженнями.

       Стати музичним керівником дитячого садка мріяла з дитинства, тому що тільки в цій професії можна об’єднати найважливіше і улюблене в житті - музику, дитинство, казку, свято. Це справжнє диво, бачити, як дитина відкриває для себе світ музики. Прекрасні очі малюків, розкриті назустріч новим музичним враженням. А скільки емоцій відбивається на обличчях дітей, коли вони слухають музичні твори, як відверті та безпосередні їхні висловлювання про музику. А що може зрівнятися з дитячим святом, де гра і казка, музика, пісня, танець, все заворожує чарами, дарує миті щастя і дітям і дорослим.

        Я люблю свою професію і хочу, щоб якомога більше дітей подружилися з музикою. 

 Дитина має музичні здібності якщо:

-  Впізнає мелодії

- Почувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неї

 - При співі або грі вкладає у виконання почуття і емоції

- Розуміє і може описати словами характер і настрій музики

- Самостійно наспівує почуті мелодії

- Швидко і легко повторює ритм і мелодію

- Вигадує власні мелодії

- Навчився або вчиться грати на якому-небудь музичному інструменті

- Має музичні переваги щодо вибору діяльності.

  Дитина має артистичні здібності якщо:

- З легкістю спілкується з іншими дітьми і дорослими

- З великим бажанням виступає перед аудиторією

- Вміє добре викладати свої думки

- Прагне викликати емоційні реакції у інших, коли із захопленням щось розповідає

- Часто виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами

- Змінює тональність і вираження голосу, мимоволі наслідуючи людину, про яку розповідає

- Легко копіює чиїсь пози, вираз обличчя і тому подібне

- Пластично і органічно рухається

- Любить і розуміє значення красивого одягу, вбрання для створення образу     

 Хореографія у нашому садочку      

Заняття хореографією сприяють розвитку координації рухів, просторового орієнтування. Діти оздоровлюються і підвищують життєвий тонус, багато дошкільнят долають сором’язливість, вчаться співпрацювати у колективі.   Саме танець допомагає дитині розкритися, а часом утвердитися в середовищі однолітків.

     Головні завдання занять з хореографії:

 - пробудження у дітей прагнення до прекрасного та інтересу до музичної і танцювальної творчості;

 - посилення емоційної чуйності та творчої активності;

 - знайомство дітей з танцювальною культурою свого народу і народів інших країн;

- розвиток образного мислення та уяви.

    Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти дошкільнят. Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно.  Заняття танцями суттєво впливають на формування індивідуальності дитини, спричинюють її глибокі внутрішні зміни щоб найповніше застосувати різноманітні розвивальні можливості хореографічного заняття, слід пам’ятати, що уроки танцю, це передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідної гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності – найважливіший аспект хореографічних занять.

 

                                            Дивитись:   Весняний таночок 

                        

                               Дивитись:  Таночок з тканиною 

 

                             Дивитись:  Таночок звірят та сорок 

 

Картинки по запросу отрисовка прозрачная лягушка           Дивитись:   Таночок «Crazy Jodeling» 

 

   Картинки по запросу отрисовки детский сад         Дивитись:   Східний таночок