НовиниВсі новини |
Освітній процес
Розпорядок дня в дитячому садочку Що таке дитячий садочок? Дитячий садок - це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм. Організація життя дитини в садочку це: - Комплектування груп - Організація харчування дітей - Організація сну - Організація діяльності дітей - Організація відпочинку дітей Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з організацією дня дитини в нашому садочку. Прийом, огляд дітей. Вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею - водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо; відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я, самопочуття, настрій дитини тощо; під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін. 8:00 – 8:30 - Ранкова гімнастика - фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день. Підготовка до сніданку. Сніданок. Вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм; для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти; під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини; слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу; у разі потреби догодовує дитину. 9.10-9.20 - Підготовка до занять. Вихователь готує матеріал до занять; діти самостійно граються. 9:20 – 10:30 - Заняття. Заняття. Між заняттями фізкультурна пауза (динамічна перерва). Заняття проводяться відповідно до завдань БКДО та Освітньої програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10:30 – 12:00 - Підготовка до прогулянки. Вихователь привчає дітей складати іграшки; діти відвідують туалетну кімнату; вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю; під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо. Прогулянка Повернення з прогулянки, підготовка до обіду 12:20 – 12:50 - Обід. Вихователь навчає дітей правилам поведінки за столом, самостійно вживати їжу, бути охайними, не розмовляти під час їжі тощо. 12:50 – 13:00 - Підготовка до сну. Вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини; у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко. 13:00 – 15:00 - Сон. 15:00 – 15:30 - Поступовий підйом та гімнастика пробудження. 15:30 – 16:10 - Ігри, індивідуальна робота з дітьми. Відповідно до плану роботи вихователя. 16:10 – 16:20 - Підготовка до полуденку. 16:20 – 16:50 - Полуденок. 16:50 – 17:30 - Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Індивідуальна робота з дітьми. Робота з батьками. Повернення дітей додому.
|