Бобрицький ДНЗ (ясла-садок) "Ялинка" Бобрицької сільської ради Роменського району Сумської області
 
КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД





Українське ділове мовлення. Календар свят Календар - Українська, Calendian

Новини


Всі новини

Інновації

 

Картинки по запросу педагогічні інновації в днз   

       Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розв'язання освітніх завдань. З огляду на це роль вихователя набула нової якості. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології. Інноваційні педагогічні технології розглядають не тільки як налаштованість на сприйняття, продукування і застосування нового, а насамперед як відкритість. Вони забезпечують умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.

 

                           Картинки по запросу дитячий садок Інноваційні технології які  впроваджуються

                                       у нашому садочку у 2018/2019 навчальному році

 

 

№ 

з/п

Зміст роботи

Хто впроваджує

Термін виконання

1.

Фінансова освіта дітей дошкільного віку «Афлотот»

     Алексєєва Л.В.

      Протягом року

2.

Елементи мнемотехніки

LEGO "6 цеглинок"

     Тапак І.А.

      Протягом року

 

3.

Лялька як персона

LEGO "6 цеглинок"

     Гаценко А.В.

      Протягом року

 

4.

Використання коректурних таблиць за методикою Н. Гавриш 

LEGO "6 цеглинок"

     Владімірова С.Г.

      Протягом року

 

5.

«Елементарне музикування» за методикою К. Орфа

     Жогло І.В.

      Протягом року

6.

Лялька як персона

    Мироненко Н.А.

      Протягом року

       

 

 

 Похожее изображениеПрограма  «Афлатот» розглядається як додатковий навчальний курс до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», розробленої відповідно до Базового компонента України,  з ухилом на розвиток умінь і навичок у сфері соціальної та фінансової освіти. У зв'язку з цим вихователь  гармонійно включає розділи та модулі програми «Афлатот» в освітньо-виховний процес. Цей курс допомагає дітям усвідомити, хто вони і як взаємодіяти з іншими людьми; він акцентує увагу на ролі сім'ї та сімейних цінностей; він надихає дітей вивчати свої права і обов'язки; він допомагає дітям ознайомитися з поняттями "гроші" і "можливості", використовуючи методику активної участі, відходячи від стандартних способів навчання дітей.

 

 

      

 

Картинки по запросу элементы мнемотехники с примерами  На дітей у дошкільному віці навалюється величезний потік інформації, який вкрай складно подужати, особливо не вміючи читати і писати. Мнемотехніка покликана допомагати в цьому. Мнемотехніка це свого роду схеми в основі яких лежать асоціації, що допомагають запам’ятовувати і відтворювати інформацію. Принципи її дії грунтуються на тому, що у дошкільнят дуже розвинена зорова пам’ять і образне мислення. Найбільш наочний приклад даної техніки це картинка на шафці в дитячому садку. Запам’ятовуючи її, дитина з легкістю візьме саме свій рушник на вішалці, над якою розташована та сама картинка. В основному мнемотехніка це використання спеціальних карток і схем. Цілі використання можуть бути різні.

 

 

         

 

Картинки по запросу лялька як персона в днз  Методика “Persona Dolls”, яку розробили в США в 1950-х роках, дозволяє ефективно і весело вирішувати питання дискримінації, збагачувати словниковий запас і займатися питаннями рівноправності. Ляльки та історії ляльок розвивають у дітей емпатію, можливість оцінити глузування, причіпки, знущання, біль несправедливого ставлення, а також фізичне насильство.Мета методики – навчити дітей відстоювати себе, якщо вони бачать несправедливе або упереджене ставлення.

 

          

 

Картинки по запросу отрисовки детский сад Коли дитина народжується, батьки її навчають ходити, говорити. Згодом, коли вона підростає, все частіше чує від дорослих: «Сядь, і помовчи!». За допомогою ТРВЗ діти не сидять і не мовчать. Вони творчо нестандартно мислять, фантазують, оперують парадоксами, здійснюють власний вибір, приймають самостійні оптимальні рішення, здатні розбиратись в складних ситуаціях, суперечливих явищах, розмірковують над соціально-моральними проблемами. Система ТРВЗ дозволяє зробити практично всіх дітей обдарованими, адже найвища мета ТРВЗ – виховання високодуховної людини, соціально-адаптовану, компетентністну особистість.В своїй практичній діяльності вихователі  використовують принципи, методи, прийоми теорії Альтшуллера.

 

 ÐŸÐ¾Ð²â€™ÑÐ·Ð°Ð½Ðµ зображення   Методика Карла Орфа враховує індивідуальні особливості дитини і дозволяє ефективно взаємодіяти дітям з різними навичками, здібностями і потребами;закладає величезний потенціал для розвитку дітей раннього віку та подальшої творчої діяльності. На музичних заняттях за методикою Карла Орфа створюється атмосфера ігрового спілкування, де кожна дитина нарівні з дорослим може проявити свою індивідуальність. Єдина структура занять допомагає дітям добре орієнтуватися в новому матеріалі, творити, створювати образи і радіти успіхам. Діти вчаться спілкуватися з однолітками, у них підвищується психічна активність, розвивається емоційна сфера.

 

Картинки по запросу 6 цеглинок на уроках навчання грамоти  Дошкільне дитинство - це вік гри. Малюк в грі не тільки пізнає світ, а й висловлює до нього своє ставлення. Крім традиційних методик навчання ми використовуємо в психолого-педагогічному процесі   ЛЕГО - технології. ЛЕГО - конструювання, як і інші види діяльності сприяє розвитку не тільки дрібної моторики, а й розвитку мовної активності у дошкільнят. Головною метою в роботі з конструктором ЛЕГО - є: формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей); навчати дошкільників основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO; формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети; доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат; розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, правильну поставу; створювати умови для активного розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення; репродуктивної та творчої уяви; збагачувати активний словник дошкільників та формувати навички зв’язного мовлення, вербального та невербального спілкування; виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, креативність.