Бобрицький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Ялинка" Роменської міської ради Сумської області

 





Освітній процес

        

Мешканці Огнівки та Садів-2 скаржаться на перевантаженість ...

 

Розпорядок дня в дитячому садочку     

Що таке дитячий садочок?

    Дитячий садок - це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм.

Організація життя дитини в садочку це:

- Комплектування груп

- Організація харчування дітей

- Організація сну

- Організація діяльності дітей

- Організація відпочинку дітей

          Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з організацією дня дитини в нашому садочку.

Прийом, огляд дітей.

Вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею - водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;

 відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я, самопочуття, настрій дитини тощо;

 під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

8:00 – 8:30 -

Ранкова гімнастика фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.

Підготовка до сніданку. Сніданок.

Вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;

для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти;

під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;

слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;

у разі потреби догодовує дитину.

9.10-9.20 -

Підготовка до занять.

Вихователь готує матеріал до занять;

діти самостійно граються.

9:20 – 10:30 -

Заняття.

Заняття.

Між заняттями фізкультурна пауза (динамічна перерва).

Заняття проводяться відповідно до завдань БКДО та Освітньої програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина».

10:30 – 12:00 -

Підготовка до прогулянки.

Вихователь привчає дітей складати іграшки;

діти відвідують туалетну кімнату;

вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;

під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

Прогулянка

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду

12:20 – 12:50 -

Обід.

Вихователь навчає дітей правилам поведінки за столом, самостійно вживати їжу, бути охайними, не розмовляти під час їжі тощо.

12:50 – 13:00 -

Підготовка до сну.

Вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;

у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

13:00 – 15:00 -

Сон.

15:00 – 15:30 -

Поступовий підйом та гімнастика пробудження.

15:30 – 16:10 -        

Ігри, індивідуальна робота з дітьми.

Відповідно до плану роботи вихователя.

16:10 – 16:20 -

 Підготовка до полуденку.

16:20 – 16:50 -

Полуденок.

16:50 – 17:30 - 

Підготовка до прогулянки.

Прогулянка.

Індивідуальна робота з дітьми.

Робота з батьками.

Повернення дітей додому.