Освітній процес
Розпорядок дня в дитячому садочку
Що таке дитячий садочок?
Дитячий садок - це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм.
Організація життя дитини в садочку це:
- Комплектування груп
- Організація харчування дітей
- Організація сну
- Організація діяльності дітей
- Організація відпочинку дітей
Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з організацією дня дитини в нашому садочку.
Прийом, огляд дітей.
Вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею - водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;
відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я, самопочуття, настрій дитини тощо;
під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.
8:00 – 8:30 -
Ранкова гімнастика - фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.
Підготовка до сніданку. Сніданок.
Вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;
для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти;
під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;
слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;
у разі потреби догодовує дитину.
9.10-9.20 -
Підготовка до занять.
Вихователь готує матеріал до занять;
діти самостійно граються.
9:20 – 10:30 -
Заняття.
Заняття.
Між заняттями фізкультурна пауза (динамічна перерва).
Заняття проводяться відповідно до завдань БКДО та Освітньої програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина».
10:30 – 12:00 -
Підготовка до прогулянки.
Вихователь привчає дітей складати іграшки;
діти відвідують туалетну кімнату;
вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;
під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.
Прогулянка
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду
12:20 – 12:50 -
Обід.
Вихователь навчає дітей правилам поведінки за столом, самостійно вживати їжу, бути охайними, не розмовляти під час їжі тощо.
12:50 – 13:00 -
Підготовка до сну.
Вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;
у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.
13:00 – 15:00 -
Сон.
15:00 – 15:30 -
Поступовий підйом та гімнастика пробудження.
15:30 – 16:10 -
Ігри, індивідуальна робота з дітьми.
Відповідно до плану роботи вихователя.
16:10 – 16:20 -
Підготовка до полуденку.
16:20 – 16:50 -
Полуденок.
16:50 – 17:30 -
Підготовка до прогулянки.
Прогулянка.
Індивідуальна робота з дітьми.
Робота з батьками.
Повернення дітей додому.